poniedziałek, 15 czerwca 2015

Tag kto ?

Tag kto ?

Więc to będzie ostatni tag w miesiącu będziemy

dawać dwa tagi miesięcznie

1. Kto spędza więcej czasu w łazience?  

Taylor -K  

Kazik -K.Hihi


2. Kto ma większe cycki?
Taylor -K
Kazik-K

3. Kto jest bardziej oszczędny?

Taylor-Ja jak mam kasę to od razu jej nie mam :D idę do Sinsay lub hous i tam wszytsko wydaje 
Kazik-Taylor, bo ja nie potrafię oszczędzać

4. Kto ma lepsze poczucie humoru ?

Taylor - to jest trudne pytanie chyba obydwie = K i T
Kazik-Zgadzam się

5. Kto ma lepszy styl ubierania się?

Kazik-Hmmmm.....Ja! Hahha
Taylor - T zdecydowanie haha :*

6. Kto ma większe powodzenia u płci przeciwnej?

Kazik-Ja mam u brzydkich (Wiem ludzi nie ocenia się po wyglądzie ale każdy zasługuje na kogoś kto jest w naszym typie)
Taylor - haha ja nigdy nie miałam chłopaka hahahha ;)

7. Kto więcej śpi i jest większym leniem?

Kazik -Od roku wstaje o 6:17.Leniem nie wiem czy jestem ale jak jestem u babci jestem tylko pod kocem oglądam filmy,jem i śpię. Ale uwielbiam tańczyć i się ruszać.
Taylor - Ja jestem rannym ptaszkiem jak to moja mama mówi a czy jestem leniem no nwm raczej nie. Nie umiem usiedzieć w miejscu uwielbiam być na świeżym powietrzu wiec moim zdaniem obydwie nie jesteśmy leniwe :D

8. Kto ma więcej znajomych?

Kazik -Trudne pytanie..Ale chyba T
Taylor - Na fb mam 370 i znam prawie całą moją szkołe czyli jakieś 400 lub 300 osób i jeszcze osoby z innych szkół więc chyba : T

9. Kto jest mądrzejszy?

Taylor - Na koniec roku mam 4.90 wiec z bólem to przyznaje : T 
Kazik-Zależy w jakim sęsie więc obydwie

10. Kto lepiej gotuje?

Kazik-K :D
Taylor - ja umiem ugotować naleśniki itd ale myśle że Kazik tez umie więc : K i T

11. Kto jest ładniejszy?

Kazik-T
Taylor - Obydwie haha :*

12. Kto lepiej tańczy?

Kazik-Obydwie.
Taylor - Ja należe do grupy tanecznej ale na pewno obydwie tanczymy ładnie :D  

13. Kto je więcej ?

Taylor - Chyba : T i K bo obydwie sie jakoś nie obrzeram ani nie mamy żadnych diet heheszki :D

Kazik -Jem ciągle to moja pasja wiec K
















5 komentarzy:

  1. Nominacja do LBA padła właśnie na Ciebie :) Więcej informacji na http://takieksiazki.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award-po-raz-drugi-lba-2.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmieszny tag, lubię oglądać go na Youtubie :) Świetne odpowiedzi ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwnie taki tag wygląda w takiej postaci :D
    ale ogolnie ciekawy pomysł :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiemy że lepiej by wyglądało gdybyśmy nagrywały to na yt ale nie mamy po 1 sprzętu a po 2 chcemy aby en blog był kreatywny wiec :* zaobserwujesz ja zaobserwóje twój :)

      Usuń