wtorek, 16 czerwca 2015

Nominacja do Liebster Award #1


Nominacja do Liebster 

Award jest otrzymywana 

od 

innego blogera w ramach 

uznania za „dobrze 

wykonaną 

robotę”. Po przyjęciu LBA 

należy odpowiedzieć na 

11 

pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. 

Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o 

tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować 

bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też 

wklejenie znaku LBA do wpisu.”

Więcej informacji na:

http://takieksiazki.blogspot.com/2015/06/liebster-

blog-award-po-raz-drugi-lba-2.html

1. Jakich pytań się boisz?

- Taylor : hmm... Nwm jakich pytań się boje ale raczej no może się nie boje ale nie lubię odpowiadać czy są to pytania : Czy mnie lubisz 
Kazik-Hmmm.....Ile ważę to strasznie krępujące pytanie

2. Czy zdarza Ci się manipulować?
- Taylor nie nie zdaża mi się nikim manipulować
Kazik-Czasami hihi
3. Jaki masz sposób na efektywne zarządzanie czasem?
- Taylor : Planowanie całego dnia 
Kazik-Nie zarządzam czasem :)

4. Trafiasz na bezludną wyspę, w starej skrzyni znajdujesz trzy książki, jakie to będą tytuły?
- Taylor  Harry Potter i insygnia śmierci ,  Trylogia niezgodna i igrzyska śmierci 
Kazik-1.Jak wydostać się z bezludnej wyspy. 2.The Duff. 3.Igrzyska śmierci


5. Pełen "spontan", czy wcześniejsze dokładne planowanie wycieczki, czytanie przewodników?
- Taylor raczej nie chyba że jadę do miejsca gdzie nigdy nie byłam i są tam ciekawe zabytki które mnie interesują to wtedy drogę którą będę se poruszała w danym mieście 
 Kazik-Zależy z kim jadę.Jak sama z znajomymi to czysty spontan a jak z rodzicami to czyta, przewodnik.

6. Najbardziej szalony bohater z jakim się spotkałeś/aś podczas czytania książki?
Kazik- Nie spotkałam się z szalonymi bohaterami podczas czytania książek.
Taylor : nie czytam dużo książek wiec się JESZCZE nie spotkałam
7. Co daje Ci szczęście?
- Taylor Rodzina  przyjaciele i wiele innych rzeczy 
Kazik-Rodzina,przyjaciele i ci na których mi zależy.


8. Chętnie pożyczasz swoje książki?
-  Taylor chetnię pożyczam ale żadko ktoś ode mnie pożycza :3
Kazik-Bardziej znajomi mi pożyczają dość chętnie

9. Czytasz w jednej pozycji,  czy zmieniasz ułożenie ciała w przeróżne dziwaczne pozy?
- Taylor nie czytam zbyt często jak już to lektury a na książki fajne to nie mam czasu lektury z przymusu czytam i często gdy je czytam to zasypiam bo czytam leżąc na łóżku i tak często zmieniam pozy :3


10. Jakie słowa,  doprowadzają Cię do szewskiej pasji?
- Taylor : szwedzkiej pasji ... Hmm 
Kazik-Nie wiem o co chodzi więc "Ok". Hihi 

11. Wolisz dawać, czy otrzymywać?

- Taylor : mam byc szczera lubie i dostawać i dawać :3

Kazik-Wole dostawać.





1 komentarz: